torsdag 21 februari 2008

Julpysselalbum


Även om julen är ett avslutat kapitel för länge sedan tänkte jag visa ett minialbum där jag visar mitt julpyssel 2007. Delvis blir det ett julminne men också en pysselbok man kan bli inspirerad av vid flera tillfällen. Själva albumet är egentligen en receptbok jag beställde gratis från Guldfågel.

Årets julpyssel!


En julgran gjord av Basic Greys Figgy Pudding-papperet. Elsie Flannigan visade en liknande gran på sin sida.



Här är en bild på mina julkapsyler. Idéen fick jag från Ali Edwards hemsida.




Julpyssel 2008 närmar sig men först ska vi naturligtvis ha en härlig vår, en ljuvlig sommar och en mysig höst.





1 kommentar:

Ulrika sa...

Men, vilken jättebra idé! Fina pärmar (jag har minsann en sån också i hyllan som bara står och väntar på att bli altrad). Och så snygga julpyssel du hade gjort sen! Gillar både granen och kapsylerna.